گزینه های میان وعده سالم برای غلبه بر عجله قند 3 عصر

وقتی ساعت به سه می رسد ، آیا خودتان می خواهید که چیزهای پردازش شده را هوس کنید؟ چیپس ، شکلات ، نوشیدنی های انرژی زا و شیرینی های شیرین به بشقاب شما (و داخل معده شما می ریزند!) و قبل از اینکه بدانید ، همه کارهای خوب – کلاس 6 صبح پیلاتس و سالاد سالم برای ناهار – همه چیز بدی بوده است .

احساس بدی نکنید – همه ما آنجا بوده ایم و به طور منظم! این هوس ها معمولاً زمانی اتفاق می افتد که بدن ما دچار افت انرژی شود ، به طور معمول وقتی هضم ناهار را تمام کردیم. سطح قند خون ما کاهش می یابد ، و هوس حمله میان وعده آغاز می شود.

ترفند لگد زدن به ولع مصرف قند به محدود کردن؟ آماده سازی. وقفه بین ناهار و شام یک وقفه طولانی است و احساس پوکی در این زمان کاملاً طبیعی است. حفظ مجدد سطح انرژی روزانه ، نکته کلیدی برای پاک کردن دست از ظرف کوکی است. هنگامی که به پیک آپ میان آروو نیاز دارید ، به دنبال جایگزین های میان وعده ای سالم باشید تا دندان ها را خسته نکنید.

چیزهای خوبی را پر از انرژی کنید

برنامه ریزی وعده های غذایی شب قبل شما را در مسیر صحیح تغذیه سالم قرار می دهد. به احتمال بسیار زیاد شما وقتی گرسنه نیستید ، عاقلانه انتخاب کنید ، حملات دستگاه های فروش وسط بعد از ظهر را متوقف کنید. اگر میان وعده ها بخشی اجتناب ناپذیر از روز شما باشند ، هزینه مسلح کردن با گزینه های مفید و سالم را دارد.

GoodnessMe یک عضویت مبتنی بر اشتراک است ، جایی که هر ماه یک بار یک بسته مراقبت از میان وعده های خوش طعم کامل ، غذاهای شیرین ، وعده های غذایی آماده و سایر موارد از برخی از مارک های معتبر غذایی استرالیا برای شما ارسال می شود. با تایید پزشکان بهداشت GoodnessMe ، شما 7 تا 10 محصول و نمونه غذای کامل ، به تناسب نیازهای غذایی خود دریافت خواهید کرد. از میان وعده های سالم حدس بزنید و این اشتراکات GoodnessMe Box را بارگذاری کنید.

از گزینه های سالم برای کوکی ها ، تهیه غذاهای سبک و میان وعده پروتئینی و دستورهای غذایی بیشتر ، با GoodnessMe دنیای کاملاً جدیدی از غذا را کشف خواهید کرد.

زیبایی خود را بخوابید

تحقیقات نشان می دهد افرادی که خواب کافی ندارند در طول روز غذاهای شیرین و بسیار فرآوری شده مصرف می کنند. وقتی صحبت از زمان افقی شما می شود ، اجماع عمومی حداقل هفت ساعت است. برنامه های امشب؟ وقت تلفنی کمتر ، z بیشتر است!

جابجا کن

به قول خردمندانه ال وودز ، “ورزش به شما اندورفین می دهد و اندورفین شما را خوشحال می کند” ، بنابراین علاوه بر سوزاندن کالری ، وقت گذاشتن برای حرکت دادن بدن به مبارزه با استرس نیز کمک می کند و بنابراین میل به غذاهای شیرین و چرب را کاهش می دهد. 3-4 تمرین در هفته و حداقل 30 دقیقه هدف داشته باشید و موارد جانبی را فراموش نکنید! به جای پله برقی از پله ها استفاده کنید – هر کمی حساب می شود!

تشنگی خود را برطرف کنید

یک اشتباه رایج که مردم مرتبا مرتکب می شوند ، اشتباه در تشنگی برای گرسنگی است. اطمینان از آبرسانی مناسب ، قسمت مهمی در حفظ سبک زندگی سالم است. برای خود هشت لیوان در روز هدف تعیین کنید و شاهد تفاوت باشید!

شام خود را بچشید

وقتی گرسنه هستید ، وسوسه خوردن غذای خود ، بشقاب ، کارد و چنگال و هر چیز دیگری که سر راهتان باشد ، واقعی است ، اما اغلب منجر به پرخوری می شود. در بین گزش ها سرعت خود را کم کنید و به بدن خود فرصت دهید تا عملی که اتفاق می افتد را محاسبه کند. سرعت خود را کم کنید ، بوی دهان خود را بچشید و پاداش خود را بگیرید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>