لوسی فرانچسکا درون نوازنده 21 ساله ای از بریزبن است که باید تماشا کند

سرپیچی از ژانرها عادی موسیقی نوازنده 21 ساله محلی لوسی فرانچسکا درون است. با انتشار آخرین تک آهنگ او با عنوان “Liquid Numbing Pain” ، من برای یک دقیقه داغ با لوسی نشستم و همه چیز را به صورت هماهنگ چت کردم.

اگر از دوستداران The Strokes هستید ، دست و پنجه نرم کنید و آماده یک معجون احساسی از ایندی راک ، جاز ، فولک و روانگردان شوید. با بازی در Triple J Unearthed ، زندگی حرفه ای لوسی منجنیق شد و هزاران نمایش او را در Spotify و نامی را در بریزبن به نمایش گذاشت. از تحصیل ویولن سل کلاسیک در هفت سالگی تا تکمیل آموزش صوتی معاصر ، لوسی دنیای ضبط و یوتیوب را پیدا کرد و به کالج صنعت موسیقی در دره فورثیوت راه یافت. انتشار پیش بینی EP بعدی او ، Leftovers ، در این ماه را نشانه بگیرید!

سه روز در فیلمبرداری موزیک ویدیوی Liquid Numbing Pain ، که در مالنی بود ، گذر کردیم و نگاهی محرمانه به روند خلاقیت خدمه داشتیم ، و BTS را از ابتدای ساخت آن دیدیم. بیایید در صحنه موسیقی بریزبن عمیق تر شویم!

از کجا موسیقی خود را الهام می گیرید؟

بیشتر موسیقی من از یک مکان تاریک ناشی می شود. وقتی احساس درد می کنم یا از طریق چیز شخصی روبرو می شوم ، این باعث بهبودی من می شود و به عنوان یک خروجی بسیار درمانی تبدیل می شود. من از صرف وقت برای خلاقیت با ایده های موسیقی و تبدیل آن درد به چیزی فراتر از خودم لذت می برم. طبیعت غیر از درد ، بسیار به من الهام می کند – بسیار پویا و پر از الهام است.

اگر بتوانید در هر جای دنیا اجرا کنید ، کجا خواهد بود؟

دوست دارم در اطراف آمریکای جنوبی بازی کنم! از همان زمان کودکی من به طرز دیوانه واری به آن قسمت از جهان علاقه داشتم و چند نفر در آنجا هستند که سالها از موسیقی من حمایت می کنند و دوست دارم با آنها ارتباط برقرار کنم.

عکاس فیبی فی

اگر بتوانید در مورد صحنه موسیقی استرالیا چیزی تغییر دهید ، چه وضعیتی خواهد داشت؟

حدس می زنم چیزی که من از آن خوشم نیامده این است که گاهی می تواند کمی یادآور دوران دبیرستان باشد. تلاش برای یافتن جایگاه خود در دنیای افراد مختلف ، جایی که گروه ها تشکیل می شوند و افراد به اوج می رسند ، پویایی قدرت به طور ناخواسته شروع می شود. اگر تعداد زیادی انسان را در یک مکان یا زمینه کاری قرار دهید ، سلسله مراتب به ناچار شکل می گیرند. این فقط چیزی است که من احساس کرده ام و متوجه شده ام که باعث می شود در بعضی مواقع احساس راحتی از جای خود داشته باشم.

بزرگترین چالش و بزرگترین موفقیت در کار موسیقی شما تاکنون چه بوده است؟

بزرگترین چالش من کسب درآمد از آنچه ایجاد می کنم است. احساس می کنم اگر بخواهید حرفه موسیقی را انتخاب کنید فداکاری خطرناکی است که باید انجام دهید. بعضی اوقات آرزو می کنم که فقط می توانم به عنوان موسیقی به عنوان سرگرمی خود راضی باشم و شادی را در یک منبع درآمد عملی دیگر پیدا کنم ، اما من از آن دسته افرادی هستم که فقط می دانم موسیقی تنها چیزی است که می خواهم دنبال آن باشم و بسیار پرشورم در مورد آن اکنون در نقطه ای قرار دارم که می خواهم از آنچه ایجاد می کنم درآمد کسب کنم تا بتوانم به ضبط و ارتباط با مردم ادامه دهم. این بزرگترین چالش من تاکنون بوده است ، زیرا به ریسک پذیری و فداکاری زیادی نیاز دارد.

بزرگترین موفقیت من این است که مردم به من بگویند احساس می کنند از موسیقی من کاملاً تحت تأثیر قرار گرفته اند یا از آنها الهام گرفته اند ، زیرا این مسئله جدی است. من می دانم که چقدر هنرمندان مختلف تکامل یافته ، تغییر داده و زندگی من را نجات داده اند و بهترین کار در جهان این است که هنر من می تواند بر شخص دیگری تأثیر بگذارد.

عکاس جولیان دی آرسی

در صحنه موسیقی آینده بریزبن باید مراقب چه کسانی باشیم؟

او هنوز چیزی آزاد نکرده است ، اما یکی از دوستانم ، دانیکا پاپریکا ، سرانجام موج می زند و من اینجا هستم تا بگویم قبل از منفجر شدن آن را صدا کردم! نیکول مک کینی همچنین یک زن هنرمند باورنکردنی است که در حال ظهور است و سامم بدخواه من است. با ترانه هایش زندگی من را تغییر داده است ، بنابراین آنها را نیز بررسی کنید.

چرا پیوستن یک ویدیو موسیقی به یک آهنگ مهم است؟

این آهنگ را به بعد دیگری از تجربه می رساند که فوق العاده جادویی است! این می تواند چیزهایی را ترسیم کند که حتی در مورد متن یا معنای آهنگ متوجه آن نشده اید ، اما همچنین توسط بیننده می تواند به روش منحصر به فرد خود تفسیر شود. من از کسی خواستم که به من بگوید که آنها همیشه فکر می کردند یکی از آهنگ ها و فیلم های من در مورد چیست و این کاملاً متفاوت از معنای من بود. این فقط یک روش قدرتمند دیگر برای اتصال آهنگ شما به مخاطب است.

با ما در مورد ایجاد یک ویدیو موسیقی صحبت کنید و آن را منعکس کننده چشم انداز شما برای آهنگ قرار دهید؟

این خیلی از من بودم که آهنگ را در اتوبوس برای کار تکرار می کردم و موسیقی ویدیو را در ذهنم تصور می کردم. بعد از آنکه ایده بیشتر شکل می گرفت و واضح تر می شد ، می نشستم و از هر صحنه با مهر زمان برای آهنگ یادداشت می کردم. سپس یادداشت هایم را اصلاح می کردم ، آنها را به فیبی فی (کارگردان) و جاناتون اولدهام (فیلمبردار / تدوین گر) می سپردم و آنها با درمان مناسب و لیست عکس ها آنها را اصلاح می کردند.

ما زمان زیادی را برای انجام برنامه ریزی های پیش تولید صرف کردیم تا بتوانیم اطمینان حاصل کنیم که در صحنه ، همه کارهایی که انجام می دادیم کاملاً واضح و آسان بودند. تیمی که با خودم کار کردم همان چیزی است که واقعاً این چشم انداز را زنده کرده است. همه در انجام وظیفه خود بسیار ماهر بودند ، من به آنها اعتماد داشتم و آنها بسیار من را تشویق می کردند تا من بهترین عملکرد را داشته باشم. همه ما واقعاً با هم خوب جریان داشتیم تا جادو کنیم!

عکاس جولیان دی آرسی

سریع

سی دی یا وینیل؟ وینیل

هنرمند نهایی موزه مد؟ Mazzy Star

برنامه های برنامه ریزی شده یا جلسات بداهه؟ برنامه ریزی شده

آهنگ مورد علاقه (توسط شما)؟ در این زمان (هنوز منتشر نشده است)

آهنگ مورد علاقه (توسط شما نیست؟) اندوه انسانی توسط جولیان کازابلانکاس و The Voidz

https://www.youtube.com/watch؟v=yU5kBF3udIk

فیلمبردار / ویراستار جولیان دی آرسی

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>