راز یک تجارت موفق با مرکز تجاری بریزبن آغاز می شود

نادیا و استیوی برند محلی بریزبن ، Active Truth را تأسیس کردند ، زیرا آنها معتقد بودند که زنان شایستگی بیشتری از بازار لباس فعال دارند. آنها فقط از دیدن لباسهای فعال روی یک نوع بدن خسته شده بودند. آنها معتقد بودند که زنان سزاوار بهتر هستند و فکر می کردند ، “کسی نیاز به این کار دارد ، و چرا ما نیست؟”. بنابراین ، آنها نام تجاری فعال شیک خود را به بازار عرضه کردند که متناسب با زنان متنوع از هر زمینه ای باشد و متناسب باشد. آنچه واقعاً متفاوت است این است که آنها هرگز تصاویر خود را هرگز فتوشاپ نمی کنند. آنچه می بینید آنچه به دست می آورید!

چیزی که به عنوان 100 جفت جوراب شلواری در یک وان پلاستیکی شروع شد ، اکنون به نظر می رسد یک تیم شش نفره ، تقریباً 60K دنبال کننده در اینستاگرام ، یک فرقه آنلاین و یک انبار بزرگ در کاپالابا باشد. رشد آنها گواه نمایندگی متنوع تری از زنان در مد است و وقتی صحبت از مشاوره و شبکه های تجاری شد ، همه چیز با Brisbane Business Hub (The Hub) آغاز شد. ابتکاری توسط آژانس توسعه اقتصادی بریزبن و شورای شهر بریزبن که از مشاغل کوچک و متوسط ​​برای تحول ، رشد و شبکه سازی پشتیبانی می کند.

ما را به همان جایی که همه چیز شروع شده و توصیه های تجاری خود را دنبال کنید برگردانید …

ما Active Truth را بدون تجربه در زمینه مد و تجارت شروع کردیم. ما خودآموز هستیم و نمی ترسیم خارج از چارچوب فکر کنیم و متفاوت کار کنیم. ما غریزه خود را دنبال کردیم که یک مشتری برای یک برند لباس فعال وجود دارد که همه زنان را مورد توجه و تجلیل قرار می دهد. آسان بود که می دیدیم اکثر مارک های معروف این مشتریان را نادیده می گیرند و فکر می کنند تقاضای لباس فعال برای همه وجود ندارد.

اولین جستجوی ما در گوگل این بود که “چگونه یک برند لباس فعال راه اندازی کنیم.” و ما برای آموزش کار خود در زمینه راه اندازی تجارت از منابع آنلاین رایگان استفاده کردیم. ما برای برقراری ارتباط با دیگر صاحبان مشاغل و الهام گرفتن از موفقیت تجاری دیگران در رویدادهای شبکه شرکت کردیم. اطلاعات زیادی وجود دارد و برای یافتن توصیه های صحیح ممکن است کمی طول بکشد. استفاده از منابع معتبری مانند مرکز تجارت بریزبن یک روش عالی برای کسب و کارها برای دریافت مشاوره تخصصی و آموزش رایگان است – و از طریق رویدادهای آنلاین و حضوری با صاحبان مشاغل ارتباط برقرار کنید. ما هنوز با بسیاری از افرادی که در روزهای اولیه شبکه خود ملاقات کرده ایم در تماس هستیم و همیشه می توان برای مشاوره و تماس با یک نفر تماس گرفت بسیار مفید است.

چگونه منبعی مانند The Hub به جامعه کمک و پشتیبانی می کند؟

ما با تکیه بر اینکه آیا Google بهترین پاسخ به س questionsالات ما را دارد ، تجارت خود را شروع کردیم ، بنابراین جامعه بازرگانی محلی خوش شانس است که یک منبع رایگان مانند Hub دارد! اعم از مربیگری کسانی که قبلاً آنجا بوده اند ، رویدادهایی با حضور کارشناسان بازرگانی یا به سادگی محلی که می توانید برای برگزاری جلسات یا کار در خارج از خانه به آنجا بروید ، هاب پشتیبانی مورد نیاز مشاغل کوچک و متوسط ​​را ارائه می دهد ، اما غالباً امکان دسترسی به آنها را ندارد به دلیل هزینه یا به راحتی نمی دانم که آنجاست. همه رویدادها ، مشاوره ها و منابع برای هر کسی که بخواهد تغییری در بازار ایجاد کند و رویای خود را زنده کند رایگان است. ما واقعاً خوشحالیم که بخشی از Hub هستیم و نمی توانیم منتظر بمانیم که بسیاری از مشاغل دیگر در بریزبن با کمک Hub به چالش کشیده شده اند.

تنوع برای شما به چه معناست و فکر می کنید این تمرکز چگونه تجارت شما را شکل داده است؟

تجلیل از تنوع در قلب کار ماست و تمام تصمیماتی که می گیریم ، از توسعه محصول ، بازاریابی و خدمات مشتری ، به ما اطلاع می دهد. از هر پنج زن فقط یک زن استرالیایی از بدن خود راضی است. برای مدت طولانی ، او از گفتگوهای پیرامون سلامتی و ورزش محروم بوده است. هر بار که او به شبکه های اجتماعی نگاه می کند ، یک نوع بدن را می بیند – که فیلتر شده است ، تنظیم شده است و به صورت دیجیتالی تغییر یافته است. ما معتقدیم که این موضوع الهام بخش نیست ، اما روحیه ای غیرقابل تحقق و غیرقابل دستیابی است. چشم انداز ما به چالش کشیدن این کلیشه ها ، پیش فرض ها و سوگیری در مورد تصویر بدن و ورزش است ، به منظور نشان دادن اینکه حرکت برای همه مناسب است.

به ما بگویید که چگونه و چرا جنبش مثبت اندیشی در عمل کسب و کار شما یک ستون قوی بوده است …

ما فارغ از اندازه ، شکل و مرحله زندگی همه زنان را جشن می گیریم. هر یک از محصولات ما در اندازه های S تا 3XL در دسترس است و هر یک الگوی منحصر به فردی دارند – اکثر مارک ها لباس های بزرگتر از اندازه 14 را ارائه نمی دهند و اگر چنین کنند در سبک های محدود (سیاه و خسته کننده) است. ما نه تنها اندازه های بیشتری ارائه می دهیم ، بلکه در بازاریابی خود به طور مداوم طیف متنوعی از زنان را نشان می دهیم. همه سالم ، شاد ، فعال و هرگز ، هرگز فتوشاپ نشده اند. این شامل نمایش مشتریان ما است.

آیا به عنوان یک تجارت با چالش هایی روبرو شده اید و چگونه بر آنها غلبه کرده اید؟

داشتن مشاغل دارای رشد سریع مسئله خوبی است ، اما چالش های بسیاری را به دنبال دارد. مدیریت جریان وجوه نقد و همگام سازی با تقاضا به طور مداوم مورد توجه قرار گرفته است زیرا ما سود خود را سرمایه گذاری مجدد می کنیم تا از جعبه اصلی 100 جفت جوراب شلواری که با آن شروع کردیم ، به انبار بزرگی که پنج سال بعد هستیم ، رشد کنیم.

توصیه شما به کسانی که می خواهند تنوع بیشتری را در برند خود بگنجانند چیست؟

ما همه مشاغل را تشویق می کنیم که مشتری متنوع خود را در بازاریابی خود منعکس کنند. این یک روش عالی برای مشتریان شما است که احساس می کنند ارزشمند هستند ، شناخته می شوند و می بینند که محصول یا خدمات شما برای آنها مناسب است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>