این نه راه حل طبیعی را برای خواب بهتر شب امتحان کنید

آخرین باری که از خواب بیدار شدید چه زمانی آماده و آماده روز هستید؟ یا با آسودگی کامل به خواب رفتید؟

اگر فقط پس از خواندن این س questionsالات سر تکان می دهید ، پس احتمالاً کسی هستید که می تواند از برخی از پیشرفت های خوب z استفاده کند.

خواسته های زندگی روزمره ما بدان معناست که ما ناامیدانه در تلاش هستیم بیشتر در پنجره 24 ساعته خود فشار بیاوریم ، اما با هزینه ای برای خواب شبانه ما. براساس گزارش سال 2019 بنیاد خواب ، 69 درصد از استرالیایی های بزرگسال تحت تأثیر علائم اختلال خواب قرار دارند که بر توانایی آنها برای داشتن زندگی سالم تأثیر می گذارد.

با توجه به اینکه بسیاری از ما مجبور هستیم صبح ها خود را از رختخواب بیرون بکشیم زیرا شب به اندازه کافی خوب و با کیفیت نخوابیده ایم ، شرکت تشک لاتکس استرالیا ، Peacelily ، وظیفه خود را تأمین خواب سعادتمندانه برای سلامتی بیشتر قرار داده است.

هنوز تلاش می کنید زیبایی خود را بخوابید؟ استایل با این جادوگران خواب همکاری کرد و لیستی از 9 راه حل طبیعی را برای کمک به شما در 8 ساعته کامل تهیه کرد.

تشک شما مهم است!

بدون چرخ دنده مناسب کوهپیمایی نخواهید کرد و با این حال ، به نظر می رسد بسیاری از افراد هنگام خواب خواب همان طرز فکر را ندارند. تشک اشتباه ، یا تشک کهنه بیش از حد است ، می تواند دلیل ایجاد بیش از حد در گردن شما باشد. از 100 hand دست لاتکس لاستیکی با کیفیت بالا از درختان لاستیک ساخته شده است. پارچه و پارچه پنبه ای ارگانیک دارای گواهی Premium GOTS 100٪ برای محصور سازی هسته لاتکس استفاده می شود. بنابراین واقعاً ، شما در حال تهیه تشکی هستید که برای سلامتی و محیط زیست شما بسیار مناسب است!

… و همینطور یک تاپر!

بیایید یک لایه به دانش تشک خود اضافه کنیم (به معنای واقعی کلمه). بالش تشک دقیقاً چیست؟ این یک لایه قابل جابجایی است که در بالای یک تشک قرار می گیرد تا بالشتک و پشتیبانی بیشتری ایجاد کند. آنها می توانند از طیف وسیعی از مواد مختلف مانند پنبه و پلی استر ، لاتکس ، پشم و پر ساخته شوند. تشک تاشو Peacelily با همان لاتکس با کیفیت عالی و پنبه ارگانیک تشک ساخته شده است ، یک بازی تعویض است. نوع Plush یک آغوش راحتی لوکس را به حدی خوب اضافه می کند که دیگر نمی خواهید تخت خود را ترک کنید. Firm پشتیبانی مورد نیاز شما برای خواب بدون وقفه را ایجاد می کند. بنابراین ، هر کدام از انتخاب های شما ، کاملاً مکمل تشک Peacelily است.

راه خود را برای یک خواب خوب بو کنید

آیا می دانید بوی خاصی وجود دارد که می تواند به خواب رفتن شما کمک کند؟ بنیاد خواب دریافته است که رایحه هایی مانند یاسمن ، اسطوخودوس و عصاره سرو می توانند به ایجاد محیطی کمک کنند که بیشتر برای خوابیدن و خواب ماندن کمک کند. چشمان خود را بخاطر اسپری رایحه اسطوخودوس توسط Peacelily ، که به زودی آزاد می شود ، پوست بگیرید! با چندین تحقیق تحقیقاتی منتشر شده در مورد اینکه اسطوخودوس اثرات آرام بخشی دارد ، ما قبلاً می دانیم که این اسپری باعث احساس سرحال بودن در صبح می شود.

معتادان گیاهان خانگی ، خوشحال شوید!

آیا می دانید برخی از گیاهان خانگی در فیلتر کردن آلاینده ها و مواد شیمیایی سمی در هوا موثر هستند؟ چند محقق بزرگ اسلحه در ناسا یک مطالعه هوای پاک را برای یافتن بهترین راه ها برای پاکسازی هوا در ایستگاه های فضایی انجام دادند. مطالعه آنها نشان داد که تعداد معدودی از گیاهان در از بین بردن بیماریهای مزمن مانند آمونیاک ، بنزن و فرمالدئید موثر هستند که از جمله آنها می توان به اثرات سلامتی مانند سردرد و تحریک چشم اشاره کرد. شما می توانید از بین انواع گیاهان داخل سالن که در واقع زیبا به نظر می رسند مانند Spathiphyllum یا Peace Lily یکی را انتخاب کنید.

بهترین دوست جدید شما: یک برنامه خواب

آیا شما یک شب ساعت 9 شب و شب دیگر 11 شب می خوابید؟ حفظ یک الگوی خواب منظم بلیط شما برای رسیدن به خواب رویاهایتان است. به رختخواب بروید و هر روز در همان ساعت بیدار شوید. بله ، حتی آخر هفته ها! این سازگاری به بدن شما کمک می کند تا با روال بیشتری سازگار شود ، بنابراین انتظار می رود که در همان زمان بخوابید.

تلفن را کنار بگذار!

در حالی که Netflix روشن است در پس زمینه پیمایش بی پایان در Insta ، همه در حالی که مانند یک سیب زمینی بی روح در رختخواب دراز می کشید تقریباً مربوط به برنامه معمول شبانه همه است. اما طبق بنیاد خواب ، بررسی تلفن شما مغز شما را تحریک می کند بنابراین در نهایت احساس فعالیت و بیداری بیشتری می کنید. به جسم و روان خود لطف کنید و همه وسایل الکترونیکی را خاموش کنید.

دم و بازدم اما بهتر است

هر آنچه که فکر می کنید در مورد مراقبه می دانید ، خواه شامل همه چیز باشد ، از نشستن با پای ضربدر روی فرش درخت زندگی و تنفس عمیق در سکوت – همه اینها را فراموش کنید! باورهای غلط زیادی در مورد مراقبه وجود دارد که فواید واقعی آن را به دست نمی آورد. مدیتیشن مکرر می تواند باعث کاهش استرس ، بهبود تمرکز ، کاهش فشار خون و کاهش علائم اضطراب و افسردگی شود ، همه به خواب بهتر کمک می کند. نکته زیبا در مورد مراقبه این است که می توان آن را در هر مکان و هر زمان انجام داد و به هیچ تجهیزات دیگری احتیاج ندارد.

آن چای را بنوش

بابونه ، سبز ، خاکستری مایل به قرمز ، زنجبیل – هر کدام از چای ها که مورد علاقه شماست ، حتماً قبل از خواب یک کوپا بخورید! یک نوشیدنی گرم می تواند به بدن شما آرام شود و شما را برای یک خواب آرام آماده کند. بنابراین ، چرا قبل از ضربه زدن به یونجه یک فنجان ندارید؟

غذاهای مناسب را بشناسید

لرزش پس از یک فنجان قهوه ، یا سقوط و سوختگی پس از جشن کریسمس – اکثر ما تجربه کرده ایم که چگونه غذا و نوشیدنی می تواند بر سطح انرژی ما تأثیر بگذارد (همراه با دور کمر). گرچه هیچ غذایی تضمینی برای کمک به خواب رفتن شما وجود ندارد ، اما برخی از غذاها وجود آن را آسان می کنند! وارد کنید: تریپتوفان. این اسید آمینه پروتئین ها و سایر مولکول های مهم بدن شما را تولید می کند ، از جمله برخی از آنها برای خواب مطلوب حیاتی هستند. بهترین قسمت؟ این ماده غذایی در غذاهای روزمره ، از جمله آجیل و دانه ها ، جو دوسر ، پنیر ، نان ، میوه ها ، مرغ ، شکلات (هک آره) و غیره یافت می شود.

چه تصمیم دارید یک یا همه این نکات را امتحان کنید ، این راه حل های طبیعی یک شروع عالی برای رسیدن به بهترین خواب شبانه است که شما شایسته آن هستید!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>